28 januari

Hmm, vad ska man hitta på idag då??? Hälsa på farmor? Gå ner till stan? Gå till lekplatsen? Städa här hemma? Ut och promenera? Nä, jag vet faktiskt inte vad som händer idag. Ska hämta Elias strax efter två från dagis, innan dess så ska jag bara ta det lugnt iallafall.
Har ätit lite frukost, ska väl betala mina räkningar också..., det är ju såååå roligt, eller inte! Kom precis på att vi kanske kunde gå ner till stan idag, jag köpte två tröjor på Gina igår, provade dom när jag kom hem och det såg ut som om jag dragit på mig ett tält..., ska lämna tillbaka dom. Sen kanske vi går till stadsparken och leker lite, Elias tyckte ju att det va så roligt igår när vi va där. Ikväll ska Elias få bada, förhoppningsvis så sover han som en stock hela natten sen, så vi kan sova läääänge imorgon! Imorgon torsdag kanske vi kan hälsa på farmor, Elias är ju inte på dagis då. Och på fredag kan jag städa. Har ju tvättid på fredag och då kan jag ju passa på att städa samtidigt. På fredag kommer också pappa och Ulrika hit, pappa ska hjälpa mig att sätta upp min köksfläkt och byta ut min gamla toalettstol. Sen så tar dom med sig Elias hem. Jag ska ut på lördag, det har vi bestämt sedan länge. Jag är barnledig ända till på måndagen! Så för en gång skull så kan jag må hur dåligt som helst på söndagen! Hoppas i och för sig att slippa må dåligt men jag behöver inte ha "ångest" på lördagskvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0