"Så sjuka vi är"

Siter och pratar med min kusin Johanna på msn, hon skriver till mig "Nu har jag bloggat", jag går in och läser. Jag skriver till henne "Nu har jag kommenterat", hon går in och kommenterar tillbaka. Jag kommenterar tillbaka igen och så håller vi på. Till slut så kommer hon på att vi är ju för fasen inte normala, så hon skriver "Så sjuka vi är", jag svarar med att skriva "Ja men det har vi ju alltid varit". Är det någon mer som gör som jag och min kusin?, pratar på msn och bloggen samtidigt??? Snart så kommer vi väl på att vi ska prata i telefon, på msn och bloggen samtidigt, kanske skickar iväg ett sms också..., nä då har det gått för långt!

Kommentarer
Postat av: KusinJohanna

Nu kommenterar jag här: Hahahaha

sjukast av alla!! Mkt jobb det blir för mig om dagarna då!! :D När folk frågar mig om vad jag jobbar med så skall jag fan säga att jag jobbar med att kommentera min kusin blogg om dagarna.. Hahaha!

P&K

2009-01-30 @ 11:34:57
URL: http://meandallofus.blogg.se/
Postat av: Cissi

Ja det får du göra, och bara det är ju ett heltidsjobb...! Kanske något jag ska satsa på...?

2009-01-30 @ 12:12:05
URL: http://hartig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0