Magsjuka eller party?

Idag gick vi upp tio över nio!!! Trodde jag såg fel när jag kollade på klockan. Jag diskade upp berget av disk och sen började jag laga mat. Idag blev det fiskpinnar, potatis och dillsås. Det är ju en utav Elias favorit rätter, han satt och åt i lite över en timme..., snacka om att njuta av maten. Nu sover lillen.
Inatt när jag skulle göra välling till Elias så hade jag så sjukt ont i magen, mådde lite illa också, vet inte om det är magsjuka på gång eller om det bara va ägglossning, jag mår ju inte illa nu. Pratade med Angelica för en stund sen, hon och Elin va hemma, Elin har antagligen magsjuka och Angelica trodde att hon också skulle få det. Ja ja vi får väl se om det blir magsjuka eller inte, jag är ju barnledig i helgen så ska jag nu få det så passar ju det utmärkt nu när jag är ledig. Magsjuka eller party på lördag?, det återstår att se.

Kommentarer
Postat av: Vicke

jag hoppas att du slipper magsjukan, den är inte rolig

2009-01-29 @ 17:39:44
URL: http://vickebloggarigen.blogspot.com/
Postat av: KusinJohanna

Hoppas du får en svinkul helg gumman!!!

puss och kram

2009-01-30 @ 09:54:32
URL: http://meandallofus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0