En mycket mycket trött Elias

I söndags va vi nere hos farmor och hälsade på, Elias sov inte en blund på hela dagen. När vi gick hem så började han bli lite smått trött, men jag fick försöka hålla honom vaken, och jag lyckades. Men så fort vi kom innanför dörren här hemma så hämtade han sin snutte och tutte medans jag gjorde iordning en flaska välling. Jag bytte blöja och tog på honom pyjamasen och la ner honom i sängen, jag tror att han slocknade på engång.



Och som han snarkade dessutom!!! Jag tog bort flaskan, men ingen reaktion fick jag av honom...



Ja ni ser, munnen är öppen och handen håller han precis som om han håller i flaskan fortfarande.



Min lilla lilla prins...



Stackars lilla pojk, han är ju helt slut...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nämen sötnosen

2009-01-21 @ 20:04:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0