Barnledig! (men med blandade känslor)

Det är med blandade känslor som jag precis har blivit barnledig... Saknar honom redan, han åkte för kanske fem minuter sedan... Hur ska jag överleva ända till måndag???, det är iallafall så jag känner nu. Men samtidigt så vet jag ju att jag behöver lite ledighet jag också. Ska försöka att inte tänka på det så mycket.
Jag ska jag göra hela helgen när jag är barnledig? Idag vet jag inte vad som händer, hoppas på att någon har något förslag... Imorgon så ska det festas, känner inte för det just nu men det hinner nog ändras. Vi ska vara några tjejer hos Mia och sen ska vi gå ut, det blir Harry´s som vanligt! På söndag ska bara ta det lugnt, förhoppningsvis så behöver jag inte må dåligt. På måndag kommer min lilla älskling hem igen!!!! Ååå vad jag längtar efter honom. Ibland tänker jag "Tänk om jag hade gjort abort?", jag är sååå glad att jag INTE gjorde det. Ska berätta i ett annat inlägg om då jag fick beskedet att jag va gravid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0