Full rulle hela dagen

Min lilla duktiga Elias sov sååå bra natten till idag. Han somnade igår vid sju tiden och vaknade inte förrän tjugo över tolv och sen sov han ända till kvart över åtta!!! (men vi gick inte upp förrän kvart i nio...).
Idag ringde Lenita och frågade om vi ville träffa henne och ta en fika, vilket vi absolut ville! Vi promenerade ner till stan för att möta henne, vi blev dock lite sena men inte så farligt mycket. Elias flörtade med tjejerna på fiket, dom sa att han va så söt så att dom smälter. Elias är så söt när han flörtar, han verkligen blinkar med ögonen och är bara så super söt... Sen tog jag och Elias bussen hem och Lenita åkte till jobbet. Uzahir kom upp en stund till oss. Jag har inte träffat honom på jätte länge så det va super roligt!!! Vi hade så mycket att prata om.
Tessan kanske ska komma upp på en kvällste, men när hon har tänkt att komma, det vet jag inte. Vi får helt enkelt se om hon dyker upp. Idag är jag inte så trött som jag va i måndags och igår. Jag va trött precis vid fyra-fem tiden men sen blev jag lite piggare och sen kom ju Uzahir och då blev jag så glad!
Nu ska jag kolla lite på tv och sen är det nog dax att gå nana (om nu nte Tessan kommer).

Kommentarer
Postat av: Åsa

Vad härligt att han sov så bra. Själv tyckte jag att det var en bra idé att väcka Nova runt 20-tiden igår och hålla henne vaken ett par timmar så hon skulle sova i natt. Tyvärr ville hon inte alls somna om så de där "ett par timmarna" blev betydligt fler timmar. Hon somnade närmre 4 i morse.

2009-02-05 @ 07:28:09
URL: http://frurissanen.blogg.se/
Postat av: heidi

anta utmaningen kolla min blogg!

2009-02-07 @ 12:15:35
URL: http://heidisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0