Uppdatering

Fredag 6/2
Skrubbade rent ugnen och det va ju inte det lättaste, även om jag använde nåt medel somskulle vara super bra. Tog svinto sen och det gick lite lättare. Ugnen blev väl hyffsat ren. Sen började jag att sätta upp kakeldekorationerna i toaletten och sen kom Mia. Vi drack lite te. Vi öppnade en vinflaska och sen kom Tessan, då blev det lite mer vin... Mia blev trött och gick och la sig. Jag och Tessan drack lite till och sen kom en fylle-kaja hit... Fyllot gick vid tjugo över fyra och jag och Tessan satt uppe en stund till. Vid halv sju gick hon hem, och vid sju kom jag i säng..

Lördag 7/2
Elias väckte mig vid halv tio..., fan va trött jag va, men piggnade till rätt snabbt. Vid tio vakade Mia till liv. Vi drack lite te och tjötade. Mia gick hem strax efter tolv. Vid ett tiden åt jag och Elias lite och sen blev ju jag ap trött. Som tur va så va Elias rätt trött han också, vi sov i två timmar ungefär, men jag va cp-trött när jag vaknade. Sent på eftermiddagen bestämde jag och Tessan att vi skulle kolla på melodifestivalen ihop. Jag pratade med henne vid fem tiden och bägge två va rätt slöa. Jag bara kände hur en coca cola hade suttit fint men jag hade ingen hemma, alternativet va ju att gå upp till netto..., orka! Jag började dammsuga, såg ut som ett helvete här. Tro det eller ej men efter det så va jag super pigg! Tog på mig och Elias kläder och sen gick vi till netto. Kom hem och började diska och tog en dusch. Sen kom Tessan. Vi kollade på melodifestivalen, den va la inte så jätte bra. Tessan tyckte bäst om Caroline af Ugglas..., eller inte. Precis innan hon skulle gå så upptäcker hon att hon har ett grått hårstrå!!! (Hon blir 23 i år...) Hon försöker rycka loss den men det går inte, vet ni vad människan säger då??? "Den sitter ju fast!!!" Och jag svarar henne "Ja, va trodde du?, att den skulle hänga där löst???" Ja, ibland kan man ju undra vem som är BLOND! Ja, jag fick ju mig ett gott skratt iallafall! Hon åkte iallafall ner till stan, med eller utan det gråa hårstråt vet jag inte, och jag gick å nanade.

Söndag 8/2
Fortsatte med att få upp kakeldekorationerna. Till slut orkade jag inte hänga över badkaret så jag satte mig där i istället. När jag skulle rengöra kaklet innan jag satte upp dekorationerna så tog jag svampen med lite diskmedel på och sen skulle jag ta lite vatten. Innan har jag alltid tagit vatten från handfatet men nu när jag satt i badkaret så tänkte jag mig inte för och då stte jag på vattnet från duschslangen, det kom vatten överallt inklusive på mig, jag va såååå blöt... Tur att Elias inte va vaken för då hade han skrattat gött åt mig.
Sen åkte vi upp till Mias mamma. Vi fikade lite där och busade. Tog bussen hem och Elias somnade när det va en busshållplats kvar innan vi skulle hoppa av..., han va total däckad. Kollade på Beck-Flickan i jordkällaren på kvällen och sen gick jag och la mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0