Sjukt trött hela tiden

I lördags så va vi ett gäng tjejer uppe hos Mia och festade och sedan blev det Harry´s. Jag hade sjukt roligt iallafall... Igår va jag pigg som en lärka och mådde jätte bra! Idag däremot så har jag inte varit lika pigg... Vaknade av att Jessica skickar sms, sen somnade jag om, efter en stund ringer advokaten, fattade inte så mycket av vad hon sa... Sen somnade jag inte mer för klockan va då nio, men jag låg kvar i sängen till klockan tio. När jag vaknat till liv så blev jag tvungen att ringa upp advokaten och fråga henne vad hon egentligen hade sagt..., pinsamt! Sen kom min lilla älskling hem, som jag har längtat! Jag va fortfarande väldigt trött. Jag gav honom lite mat och sen gick vi ut och gick (annars så hade jag nog somnat här hemma), vi gick upp och hälsade på Mia på jobbet, promenaden tog lite mer än 1 timma. Sen skulle Tessan egentligen komma hem till mig, men jag bara kände att jag inte är speciellt social idag, är så sjukt trött, kanske inte så konstigt eftersom jag somnade någon gång vid två tiden inatt, va jätte pigg. Nu ska jag gå lägga mig i sängen och kolla lite på tv, kanske tio minuter eller en kvart om jag har tur, sen ligger jag nog där avdäckad...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0