Duschade med kläderna på...

Det va ett tag sedan jag bloggade nu, tre-fyra dar...? Ja ja, skit samma, har inte orkat så är det bara. Skulle kunna skriva hur mycket som hellst men vet inte vart jag ska börja någonstans... Kanske hinner göra någon typ av uppdatering imorgon. Kan ju nämna lite snabbt att jag idag råkade duscha med kläderna på... Kanske borde gå till läkaren och ta fler prover, nåt är det ju som inte stämmer... Imån får jag svaren på mina andra prover, känns inte oroande faktiskt, finns inget som förvånar mig längre. Nu börjar Beck, måste kolla på det! See you tomorrow!

Kommentarer
Postat av: Thomas

Kul med kläder på i duschen? Hur hände detta? Olyckshändelse eller med flit?

/Thomas

2009-03-18 @ 03:35:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0