3 februari

Idag har jag, Elias och Tessan varit ute och promenerat. Vi gick upp och hälsade på Mia på jobbet, en promenad som tar lite mer än 1 timme och sista biten är bara uppför, jag va dö varm när vi kom fram... Lenita skulle precis gå när vi kom dit men hon stannade en stund för att busa med Elias. Sen kom Rita (Mia och Lenitas mamma), hon busade lite med Elias vilket han tycte va roligt. Sen gick jag, Elias och Tessan ner till stan, därifrån tog jag och Elias bussen hem, Tessan skulle träffa någon kompis och fika. När vi kom hem så lagade jag lite mat och nu har jag för en liten stund sen lagt Elias.
Igår gick jag och la mig vid åtta tiden, va super trött. Är ganska så trött idag också, men ska försöka hålla mig vaken en stund till. Tessan kanske kommer upp en sväng senare, hon skulle egentligen ha kommit igår men jag va alldeles för trött för besök. Ska lägga mig och vila lite här på soffa och hoppas på att bli lite piggare.
Elias har inte somnat än, jag hör honom prata där inne i sovrummet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0