Tårögd...

Idag när jag skulle gå in och läsa några av dom mest besökta bloggarna fastnade jag för "jag e frisk", läste lite om henne, 20 år och har cancer (hon kallar den "den jävla idioten").  När jag läste första inlägget så blev jag tårögd, hennes mamma och hennes pojkvän hade skrivit där att hon dött natten mellan söndag och måndag....
Jag började läsa hennes blogg, alla inlägg, (tog mig nästan hela dan) och upptäckte vilken stark och positiv människa hon va. Hennes blogg och alla hennes kloka ord kommer nog hjälpa många som befinner sig i en svår situation att fortsätta kämpa, hittade inget negativt i hennes blogg alls, hon verkade alltid vara så glad.
Ni som inte har läst hennes blogg, gör det!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0