Vill veta hur den slutar!!!

Inte kommer det något vettigt på tv, ska nog krypa ner under täcket och fortsätta läsa. Har inte läst ut boken än, när jag gått och lagt mig för att läsa så har Elias vaknat till lite så då har jag blivit tvungen att släcka lampan. Men nu har jag nog inte mer än 20 sidor kvar, om jag kryper ner nu så kanske jag hinner läsa innan han vaknar och innan jag somnar med boken i famnen... Vill ju verkligen veta hur den slutar!!!!
God natt på er alla!

P.S Undra hur många gånger jag får gå upp inatt och göra välling??? Någon som vågar gissa?


Kommentarer
Postat av: Mamma

Jo jag vågar gissa hur många gånger du fått gå upp inatt och gjort välling. Jag tror att Elias har ätit välling en gång inatt bara. Har jag gissat rätt eller?

2008-11-01 @ 10:33:25
Postat av: hungrig mormor ulrika

jag gissar på 4 gånger kram hoppas på svar

2008-11-01 @ 20:32:00
Postat av: Mamma

Men varför har du inte svarat på hur mån´ga gånger Elias åt i natt? jag är ju sååå nyfiken!!! Snälla svara.

2008-11-01 @ 20:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0