Vill inte, snälla stanna...

Föräldramötet gick bra igår, det va lite spännande, men inget märkvärdigt.
Nu håller jag på å tvättar, skönt att bli av med all smutstvätt! Idag åker Johanna hem... vill inte det, snälla stanna bara en vecka till..., det ska bli väldigt tråkigt utan dig... Jag hoppas att jag och godingen snart kan åka och hälsa på henne uppe i Gävle, vill verkligen det men pengarna ska ju räcka till också... Nu ska jag vara lite social med kusinen, bloggar mer ikväll om jag hinner och orkar, men det tror jag att jag gör!

Kommentarer
Postat av: heidi

kul att det gick bra på föräldramötet... tråkgit att hon ska åka hem. me ni får åka o hälsa på henne snart.. synd att ammam jobbade dag idag.. :( annars hade hon nomg hemskt gärna tagit hand om plutten!

kramkram

2008-10-21 @ 15:20:08
URL: http://heidisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0