Vilken energi han har!

Jo Elias lyckades faktiskt att somna idag efter dagis, trotts att det borrades å brötades i lägenheten snett nedanför. Han har tydligen inte lika ont av det som jag har, och tur är väl det.
Mia och Lenita kom och hälsade på oss idag! Vi fikade lite och busade med Elias. Jag fattar inte hur små barn orkar!!!, vilken energi dom har! Jag sprang runt med Elias lite här hemma men blev ju anfådd efter bara en liten stund, medans han skulle lätt kunna ha hållit på ett bra tag. Men tillslut blev han nog trött iallafall ,em hade svårt för att erkänna det. Han blev lite grinig och ingenting va bra, inte ens chokladpuddingen!!!!! Mia och Lenita gick strax efter fem och Elias fick varva ner lite. Han tog snuttisen och började gosa med den, då förstod jag att det va dax att sova. Försökte ge honom lite gröt men han va för trött för det, inte ens vällingen dög. Han somnade vid tjugo i sex, så min kväll har varit lång. Han vaknade för en liten stund sedan och välling men nu har han somnat om igen. Tror att jag också ska gå lägga mig snart, inte för att jag är trött utan för att jag måste upp tidigt imån...
Imån har jag tid på arbetsförmedlingen, fan va tråkigt det är att gå dit, men jag ska inte klaga, jag är ju en av dom som slipper gå 1gång/månad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0