Väntar, väntar å väntar...

Godingen sover nu, han vaknade vid halv fyra inatt och ville ha välling me efter det så hade han svårt att somna om. Undra om han har tänkt att sova i tre timmar nu?, det gjorde han igår...
Kusin Johanna är på väg hit nu, hon andar nog på landvetter närsom helst. Det ska bli så roligt att träfa henne igen! Som vi väntar... Patrik kommer ikväll vid halv tolv. Vi ska gå runt på stan idag jag, Elias och Johanna, se om vi kan hitta något att ha på sig på festen som är på lördag. Min syster Bella fyller 30 år!!!!, å det måste man ju fira!
Jag har städat hela morgonen under tiden Elias va på dagis. Än så länge ser det bra ut här hemma, men vänta bara tills godingen vaknar..., då ligger det säkert saker snart överallt! Men det ska ju synas att man har barn!
Ikväll ska vi dricka lite vin och tjöta skit.
Kanske inte hinner blogga så mycket nu när vi får besök, men om jag får lite tid över så skriver jag självklart några rader. På söndag kommer det iallafall ett inlägg, måste ju berätta om festen!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Visst ska det synas att man har barn. Det är duktigt av Elias att stöka ner. Ja, den som ändå kunde hitta nåt nytt att ta på sig på lördag. Kollade lite på knalleland i lördags, men utan resultat. Tänkte kolla imorgon på stan. Hoppas att jag hittar nåt och jag hoppas att du och Johanna oxå hittar nåt idag. Vad trevligt det låter, att ni ska dricka lite vin ikväll. Om ni inte vet vad ni ska tjöta om, så kan ni ju alltid tjöta om hurdana ni va när ni var små och var tillsammans... herregud, måtte inte lille Elias bli likadan bara... Skål på er tjejer. Kram.

2008-10-16 @ 14:04:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0