Vad rör sig i godingens huvud?

Inatt vaknade Elias kvart över tolv och va vaken till tjugo över tre!!!! Han varkade inte vara trött för fem öre. Jag däremot va skit trött och hade så jädrans ont i ryggen, visste inte riktigt vad jag skulle ta mig till. Så fort jag la ner Elias i hans säng så blev han ledsen och släckte jag lampan så blev han ledsen. Han va glad och nöjd när han fick ligga brevid mig med lampan tänd. Undra vad som rör sig i godingens huvud???, det måste ju ha att göra med att han har lärt sig att gå, många intryck att smälta. Men varför smälta dom på natten???, man ska sova då! Det jag inte förstår är att han somnar ju så snällt vid sju tiden på kvällen, vaknar sen vid tio-elva tiden och vill ha välling och sen vid tolv då ska han börja sin smälltningsprocess... Jag försöker ju att ha han vaken längre på kvällarna men det är helt omöjligt, ibland somnar han till och med vid sex tiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0