Va faaaan!!!!

Jaha, idag blev man väckt av att en STOR grävskopa som står på baksidan å brötar!!! Ok, inte så farligt, det va ju bara en kvart innan klockan ringde. MEN sen så hör jag bara hur det smäller, lät precis som om någon försöker riva hela huset! Då visar det sig att lägenheten snett nedanför mig renoveras... Hur i helsike ska vi kunna vila nu på dan??? Ok, jag klarar väl mig men hur ska det gå för lilla godingen? Får han inte sin dagliga sömn så har jag en grinig Elias ikväll... Jaja, vi får la se hur det går. I värsta fall får vi väl gå till min farmor och vila där. Eller så kanske vi har sån tur att byggarna har lunch precis när vi ska vila! Det löser sig säkert på ett eller annat sätt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0