Fredagkväll = Idol

Japp, då va det färdig sjungt för ikväll. Schlager, jag verkligen älskar det!!! Hade jag varit med så hade jag ju haft det väldigt lätt för att välja låt, hade ju utan tvekan valt "La Dolce Vita" med After Dark, har ju sjungt kareoke till den några gånger, bland annat på finlandsfärjan och i Turkiet och sen en massa gånger hemma på fester...
Här kommer mina omdömmen.

Robin B
   Tycker tyvärr inte att hans framträdande va bra, hoppas bara att han håller sig kvar.
Sepideh  Tycker inte att det va så bra, kändes inte som hennes grej. Hon kändes som en främling...
Kevin       Vilken show!!! Fan va bra! Toppen!
Alice        Tyckte inte om det hon gjorde, tror att hon hänger löst.
Johan      Känns som om han vill lite för mycket, va inte så hispig. Sitter säkert tack vare alla sina fans.
Robin E   Helt ok framträdande, inget märkvärdigt.
Anna        Tråkig låt, sjunger bra, men konkuransen är hård.
Lars         Han är ju en riktig skojare! Tycker att det va bra, som en show.

Sammanfattning
Jag tror att Alice, Sepideh och Lars hänger löst. Jag hoppas att det isåfall blir Alice som får lämna idol.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Och du, har du glömt Ulfs 40-års fest??? Då sjöng du och dansade till "La Dolce Vita".

2008-10-31 @ 21:49:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0