Super trevlig kväll!

Nu har pappa och Ulrika åkt hem. Som planerat kom dom upp med pizza men jag har inte rört min än, sparar den tills imån. Finns det något bättre än att äta en pizza till frukost?
Ikväll har det varit så trevligt. Som sagt så har ju pappa och Ulrika varit här ikväll. Vi satt å tjötade lite, busade med Elias, kollade på idol. Jag tog mig ett vamt och avkopplande bad också, sååå skönt, det är ju inte varje dag jag kan bada utan att tänka att Elias kanske vaknar snart. Hoppas att dom kommer och "våldgästar" oss lite oftare, det va ju så super trevligt!!! Jag sa åt dom att nästa gång ta med sig alla hundarna (3 stycken) så kan dom sova över här.
Ja ja, nog me det. Snart börjar idol igen och jag tror att Jesper eller Yazmina åker ut...

Kommentarer
Postat av: Ulrika

tack detsamma det var jätte trevligt att träffa er mysigt fast idol gick så långsamt..... red bull får man vingar pappa och morfar hälsar.sov gott

2008-10-10 @ 23:24:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0