Vill ni bli omstylade?

Min kusin Johanna håller på att lära sig ett nytt program på datan, hon frågade om hon kunde få några bilder på mig som hon kunde testa på. Jag skickade henne några bilder och här är resultaten. Originalet är den första bilden.

                                       


         

Och här kommer två bilder till.


Detta är originalet


Och här är jag sminkad! Visst blev det bra?
Det är väldigt ovant att se sig själv sminkad eftersom jag ALDRIG sminkar mig!
Vad tycker ni om bilderna? Vill ni själva bli omstylade? Isåfall tycker jag att ni ska ta kontakt med Johanna via hennes blogg www.meandallofus.blogg.se (finns även länkad) så hjälper hon er mer än gärna!

Kommentarer
Postat av: Mamma Hilkka

Oj, du blev ju riktigt snygg, särskilt bild nr:3 och bild nr:6. Där ser du, jag har ju sagt att du är snygg sminkad, så jag vill se dig sminkad på Bellas 30-års fest. Kusin Johanna kan hjälpa dig så blir du fin har jag nu sett.

2008-10-07 @ 14:16:32
Postat av: Mamma Hilkka

Oj, jag glömde: bild nr:5 kan du (eller med hjälp) göra med ditt långa hår. Testa.

2008-10-07 @ 14:18:40
Postat av: Mamma

Men ojdå, vad blev du så ledsen för då??? Jag menar inte att du ser ut som skabb, det var du själv som sa det. Jag menar att du blev jädrigt snygg i dom 2 frisyrerna och att du behöver hjälp med frisyr nr:5. Därför att det är kanske inte så lätt att fixa själv. Att förnya sig lite skadar aldrig. Apropå sminkningen: Tänk vad kul att komma sminkad och folk skulle ju reagera direkt, eftersom du ALDRIG sminkar dig, kul. Tråkigt att du tog det negativt men det var absolut inte så jag menade. Sorry!

2008-10-07 @ 16:34:49
Postat av: Elin

Du e mitt snyggo! Med eller utan smink baby! Love you!

2008-10-07 @ 22:01:06
URL: http://elineverywhere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0