Besök idag igen!

Idag vaknade vi 09.10!!!!, trodde igår att jag skulle behöva gå upp vid sju tiden, men icke sa nicke, och tur va väl det för jag va lite smått trött när godingen väckte mig. Han är ju bara för rolig, jag vaknade av att han pillade mig i näsan..., inte så skönt.
Idag har mamma och Ulf varit här, vi bjöd på middag. Middagen bestod av ris, kyckling, curry sås och kokta majs, det va riktigt gott! Godingen åt inte så mycket, han ville bara dricka mormors öl... Varför gillar alla barn öl?, eller dom flesta barnen tycker ju om öl. Är det för att det är lite beskt?
Min goding sover nu, han vaknar säkert snart och då är det dax att busa lite och sen äta.
Känns som om jag inte vet vad jag ska skriva om längre, inte för att jag har skrivit om någit speciellt tidigare, men det hade ju varit roligt att något ämne att skriva om, någon som har några förslag?

Kommentarer
Postat av: ulrika

börja skriva våran bok den lär bli tjock

2008-10-11 @ 17:03:05
Postat av: Mamma

Tusen tack för den goda middagen och eftermiddagskaffet. Skönt att få sätta sig ner och äta mat som man själv inte har lagat.Och lille Elias var busig som vanligt. Tack oxå för det fina kortet vi fick på Elias, som är taget på dagis. Han är sååå fin på kortet. Kramar till er båda/ Mamma och Ulf.

2008-10-12 @ 11:07:18
Postat av: heidi

tjo hejn

ha ha.. ja vet jag älskade med öl när jag var liten ;) fick alltid smaka lite på pappas när ha nhade bastat.. kaffe.. kaffe med mjölk giollade jag också.. kram kram på er

2008-10-12 @ 21:45:59
URL: http://heidisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0