Mys dag!

Idag har vi haft en mys dag jag och min lilla goding. Vi har ätit gott, fikat gott och busat mycket! Dagen började med att jag rensade skafferiet. Hittade då chokladpudding, och eftersom datumet snart skulle gått ut så tänkte jag att det är lika bra att göra åt den än att slänga den. Sen blev jag så sugen på kladdkaka, kollade om vi hade allt hemma. Det som fattades va ägg. Så på me ytterkläderna och upp till affären. Elias fick cykla medans jag styrde. Måste säga att kladdkakan blev sååå god, jag lyckades! Har hört att det inte är så lätt att lyckas me kladdkaka. Ska lägga ut receptet så ni kan njuta av en riktigt god kladdkaka!
Min mamma har ett bra recept på banankaka som är helt fantastisk, ska lägga ut receptet på den me, ni måste bara prova, den är sååååå god!!!

Kommentarer
Postat av: ulrika

väntar på receptet och en form

2008-10-12 @ 21:11:11
Postat av: Mamma

Oj, vilken mysdag ni har haft med så mycket gott att smaska på. Elias blir en riktig liten gottegris!! Hans mamma är ju det, så äpplet faller INTE långt från trädet!!! Hoppas ni får fler såna mysdagar tillsammans.

2008-10-14 @ 16:47:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0