Lite bilder

Här kommer några bilder på min lilla goding!

     
       1 månad                               2 månader                      3 månader

     
4 månader                                  5 månader                          6 månader

                 
7 månader                             8 månader                              9 månader

             
        10 månader                    11 månader                        1 år!!!

Vilken tycker ni är finast? (Alla är fina men man hittar ju alltid sin favorit).

Kommentarer
Postat av: Kusin Johanna

Alla är sååå fina, men min favvo är nog 9mån bilden!

puss & kram

2008-10-14 @ 09:34:35
URL: http://meandallofus.blogg.se/
Postat av: Mamma

Meeen vad svårt!!! Jag tycker ju att Elias är sååå fin på alla korten men om jag måste välja nån så blir det nog sjumånaders kortet. Han är ju så söt och cool där. Kramizar.

2008-10-14 @ 16:19:02
Postat av: heidi

tjo

han e så underbart söt på alla =) tur det där med dagis... det gäller att ligga på de... blöjbyte o lek i sandlådan med fröken på en och samma dag.. oj oj oj =)

nu desperata hemmafruar.. hörs imorn kram

2008-10-14 @ 20:56:31
URL: http://heidisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0