Älskar besök!

Finns det något roligare än att få besök??? Jag älskar det verkligen! Både idag och igår har vi haft besök av mina föräldrar + bonus föräldrar. Även om vi får besök näst intill varje dag av vänner, vilket är sååå roligt, så blir jag så jätte glad när just mina föräldrar och bonus föräldrar kommer. Jag är ju så fruktansvärt familjekär! Åker och hälsar på dom så ofta vi kan, eller rättare sagt så ofta dom orkar med oss....
Nä nu står det still i huvet på mig, vet inte vad jag ska skriva mer...., men ändå vill jag bara skriva skriva å skriva!!!! Jag får helt enkelt lägga ner det för idag, kanske har massa nya ideer imån!, hoppas det.

Kommentarer
Postat av: ulrika

det var roligt att hälsa på er kram kram

2008-10-12 @ 11:17:24
Postat av: Mamma och Ulf

Det var riktigt roligt att hälsa på hemma hos er och så fick vi ju middag med. Tack Cissi, då slapp jag att laga middag den dagen hemma. Vi kommer gärna fler gånger och hälsar på er, fast ni behöver inte bjuda på middag varje gång. En kopp kaffe blir så bra så. Kram på er bägge två.

2008-10-14 @ 16:37:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0