Vad gör mina nära och kära?

Åh, blir så less, det kommer ju inget bra på tv:n ikväll. Vad ska man då göra?, blogga om absolut ingenting...? Ja det är ju just vad jag håller på med.
Hmm, undra om Heidi går ut på krogen ikväll???, hon har ju skrivit i sin blogg att hon INTE ska det, men det tvivlar jag på... Ni som känner Heidi vet ju att man aldrig kan lita på henne när det gäller helger och krogen, hahaha. Tror inte att hon sitter hemma och kollar på en film, Grand lockar nog mer, det är ju lönehelg.
Sen är ju frågan vad Johanna gör ikväll???, känner jag henne rätt så är hon säker också ute på krogen eller på någon fest och slarvar... Inte en helg att hon kan vara utan alkohol. Hon hade ju lovat att ha en vit helg för två veckor sen men även då misslyckades hon, hon kunde inte motstå en öl...
Elin har ju det skönt, hon är ju i Egypten och jobbar, säkert tar hon sig en och annan drink ikväll hon också. Jag har nog läst din blogg gumman...
Mia tror jag jobbar och gör hon inte det så är sannolikheten stor att hon också är ute...
Angelica är nog hemma med sin man och dotter, det är jag nästan 100% säker på.
Och vad alla mina andra nära och kära gör det har jag ingen aning om, vissa är väl på krogen medans andra myser med pojk- eller flickvännen.
Och jag, jag är i Kalv, så långt ifrån alla krogar man kan komma... Här tar jag det bara lugnt, gör inget speciellt. Det är så skönt, bryr mig inte ens om min mobil vilket jag aldrig skulle kunnat låta bli om jag va hemma. När jag är hemma så kollar jag mobilen med jämna mellanrum, kan ju ha missat något samtal eller ett sms..., ja jag är beroende av mobilen, utan den så... jag vet inte vad.
Tror att jag ska krypa ner under täcket och fortsätta läsa min bok, När blodsbanden brister, det verkar vara hur bra som hellst. Synd bara att jag blir så förbaskat trött fort när jag läser, orkar kanske bara läsa ½ timma - 1 timma...
Nä kära läsare och bloggen, nu säger jag godnatt! Glöm inte att ändra klockan inatt så ni som jobbar kan njuta av eran extra timma! Och alla ni som har småbarn (precis som jag)  får säkert glädjas av att när ni går upp imån så är klockan en timma tidigare...

Kommentarer
Postat av: heidi

tjo..

klokcan är 23.33 kom hem frö en halvtimme sen.. från jenny =) kollat fim bastat o ätit tacos.. inte en drink du.. haha.. ska lägga mig snart. det du trodde du inte.. heidi kan seru =) kramis sov gott

2008-10-25 @ 23:34:29
URL: http://heidisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0