Starka bakterier.

Elias va ju för ca 2 veckor sedan förskyld och hade ögoninflammation. När han blev frisk så drabbades mormor av halsont och snorig näsa... Inte nog med det, några dagar efter att Elias blivit frisk så fick han magsjuka..., jag har som tur inte fått det, peppar peppar. Men i fredags hade vi ju besök av morfar och mormor Ulrika och i lördags av mormor och morfar Ulf. Igår när jag pratade med min pappa så mådde han lite illa... Pratade sedan med min mamma och då visar det sig att Ulf mår illa och är förkyld... Kan det vara Elias som som är boven??? Ja ja, så är det när man inte kan låta bli att gosa med honom! Ringde till pappa för att kolla hur han mådde, inte bättre precis. Han har frossa och mår illa och med Ulf är det likadant. Det är sjukt hur starka bakterier små barn har. Konstigt att inte jag har blivit magsjuk, men det kan ju bero på att jag är med Elias hela tiden, jag är kanske immun mot hans bakterier?
Krya på er pappa och Ulf! Nu får mamma och Ulrika ta hand om sina män. (Ni vet ju hur sjuka män blir när dom är sjuka..., hahaha).

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ta hand om min gubbe?? Nej, vi har legat bägge två i stort sett hela dagen, antingen i sängen eller i fåtöljen och glott på TV. För vi är ju dassiga bägge två, så var och en har fått ta hand om sig själv. Nu är det bara den förbaskade snoriga näsan som spökar, tack och lov. Magen är okej, har fått i mig både mat och kaffe. Fast det gäller att ta det lilla lugna. Konstigt men tur att du inte har blivit sjuk. Fast du och Elias har väl bytt bacellusker med varann. Kram på er.

2008-10-14 @ 16:32:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0