Sorry...

...men min data har fått ett ryck, den stängs av när den känner fört!!! Hade lite svårt å blogga igår, skrev några rader å sen stängdes datan av, försökte igen å igen åigen, tillslut gav jag upp, får se om det går bättre idag. Fattar inte vad det är för fel på den???
Godingen är på dagis nu, ska hämta honom snart.Idag fick han ta med sig ett gosedjur, det är ju nalledagen på måndag men då har dom studiedag. Han tog med sig sin fisk som låter.
Från och med nästa vecka så ska Elias få vara på dagis i sex timmar fast inte alla dagar. Ena veckan går han två dagar å andra veckan går han tre dagar, vi ska testa på om det i två veckor å se om han orkar och om det känns bra för oss båda. Det betyder ju att dom dagar som han är på dagis så har jag kite mer tid för mig själv, då kanske jag hinner städa och utföra ärenden, på tre timmar hinner man ju inte så mycket. Vi får se hur det går, hoppas på det bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0