Slagit i huvudet?

Snart börjar ju "Ensam mamma söker" som jag alltid följer, men jag vet inte om jag ska kolla på det idag, orkar helt enkelt inte, är inte alls sugen på det idag. Tror att jag slagit i huvudet, brukar aldrig missa en dokusåpa!!! Jag bara längtar till att gå lägga mig så jag kan fortsätta läsa boken. Idag läste jag över 70 sidor och sen somnade jag..., som vanligt. Jag kan då inte kolla på tv och inte läsa för då somnar jag. Tittar jag på en film och somnar så vaknar jag alltid när filmen är slut och då är jag hur pigg som hellst, sätter på en ny film, somnar och vaknar när filmen är slut. Tänk om man istället hade det problemet att inte kunna somna till en film, precis som Mia har.

Kommentarer
Postat av: Heidi

ha ha jag e likaan men jag läser ca 4 sidor sen somnar jago film... tja en 10 min sen zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

hörs när ni kommer hem.. jobbet kallar

kram

2008-10-27 @ 08:36:07
URL: http://heidisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0