Rosa bandet-galan

Sitter och tittar på rosa bandet-galan, man blir ju lätt berörd av alla berättelser som man hör dom drabbade berättar. Två barn och en pappa förlorade sin mamma och fru. Bara tanken av att förlora någon av sina föräldrar får en att få ont i magen. Och vad gör jag för att hjälpa till då?, jag nästan skäms. Har inte köpt ett rosa band, inte ringt in för att skänka pengar inte heller sms:at..., ja, jag skäms. Det räknas väl inte att min blogg är rosa...? Nu har jag bestämt mig för att sms, då skänker jag 50kr till cancerfonden, gör det ni också som inte har skänkt något än, sms:a ROSA till 72900 då får du ett digitalt rosa band till din mobil. Nu behöver jag inte skämmas längre.

Kommentarer
Postat av: Mamma

TACK. Nu har jag åxo skänkt 50 kr till cancerfonden via mobilen. Jag har även köpt några rosa bandetbroscher. Du ska få en av mig idag. Kram.

2008-10-29 @ 08:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0