Nej, nej, nej!!!!!!!!!!

Fan, varför???? Varför skulle Kalmar göra mål???, det va väldigt onödigt tycker jag. Nu måste Elfsborg vinna imån!!!! Tro mig, jag ska sitta fastklistrad framför tv imån. Måste ju hjälpa till och heja fram "mitt" Elfsborg.
När vi kollade på matchen idag så fick ju Elias syn på "bullen", han kollade ett litet tag men tröttnade rätt snabbt då han inte hann me å följa bollen.
Har ni sett postens reklam?, den lilla gula (eller är den orange?, skit samma) bollen, Elias är så intresserad av den. Är det någon som vet om det finns någon barnfilm där "huvudpersonen" är en boll?, eller rund åtminstånde? Tror att Elias skulle bli så glad om han fick en sån film av sin mamma...

Kommentarer
Postat av: heidi

nästa fotbollsproffs..det börjar i tidig ålder det där med bollar.. där ser du... milan nästa?

2008-10-25 @ 23:37:12
URL: http://heidisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0