Min lilla goding

Igår åkte min lilla goding till mormor och morfar Ulf. Han ska vara hos dom hela helgen. Han har blivit så kramig, hela tiden vill han kramas å gosa, han e ju så gó, han är min lilla goding!
Igår kväll när jag satt vid datan så tyckte jag att jag hörde Elias skrika inne i sovrummet, men sen kom jag ju på att han är ju inte hemma. Två gånger fick jag för mig att jag hörde honom skrika. Det är väl konstigt att man inte kan slappna av ordentligt när man är barnledig? En gång har det faktiskt hänt att jag vaknat mitt i natten och "hört" honom skrika, då kollade jag hans säng men såg honom inte där!!!, och av någon anledning kollade jag under sängen men kom sedan på att han inte är hemma, det va riktigt äckligt faktiskt. Hoppas att jag inatt sover bra och inte vaknar av hans skrik som jag inbillar mig höra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0