Mätt och belåten

Har precis ätit tacos, gud så gott!!! Jag har ju ingen mättnadskänsla när det gäller tacos... Åt dock inte lika många idag som jag brukar, jag brukar äta, jag brukar orka 7st, men idag blev det BARA 6st... Ja men det är ju så gott, men vad mätt jag är. Det bästa med att äta tacos själv är ju att det inte blir så mycket disk, använder bara köttfärs (givetvis), lök, majs och stark sås. Det va första gången jag gjorde tacos, jag är så kass på att laga mat, men det gick ju riktigt bra. Tänkte att eftersom det bara är jag själv som ska äta så spelar det ju ingen roll om det skulle misslyckas.
Sitter nu å väntar på att "Du är vad du äter" ska börja, passar ju bra när man precis har tryckt i sig flötmat..., men hur onyttigt är igentligen tacos? Inte för att jag bryr mig om vad jag stoppar i mig, jag äter det som är gott och det jag är sugen på.

Kommentarer
Postat av: Kusin Johanna

Mums, ge mig en tacos nu! åh det hade varit såå gott!!

Sitter här på jobbet nu på morgonkvisten och är sugen på tacos... fast jag vill ha min med alla grönsaker på :D

pusss och kram

2008-10-24 @ 08:31:26
URL: http://meandallofus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0