Mäklaren va här idag/Godingen är "bull"-tokig

Idag har mäklaren varit här. Han kollade lägenheten lite å frågade några frågor. Han ska ringa denna veckan å säga vad han värderar lägenheten till, han sa bara att jag iallafall kommer att göra vinst!, och det är ju bra det! Nu gäller det bara att hitta en ny lägenhet som man vill flytta till...Det är väl ingen panik än, men snart, alla leksaker som vi köper blir ju varken mindre eller färre utav någon konstig anledning... Men när jag städade igår så blev det faktiskt väldigt bra, jag ställde ju in några backar med leksaker i vårat sovrum å några leksaker i köket så nu har vi inte allt i vardagsrummet längre. Nackdelen är ju bara att det blir fler rum att städa nu...
Igår när godingen kom hem så hade han med sig rutschkanan, han bara älskar den! Det är oxå roligt att låta en bil eller "bull" (boll) åka kana på den! (Elias är helt bull-tokig, allt runt han ser säger han bull till, små pärlor på en duk, runda ljusstakar, knapparna på fjärrkontrollen mm.) Elias ställer sig på stegen till rutschkanan å släpper ner bilen, ställer sig sedan på tå för att se vart den kraschar någonstans och sen går han ner från stegen kryper och hämtar den kraschade bilen. Så håller han på ett tag tills han ser något annat som tilltalar honom. Han kan absolut inte sitta stilla, inte ens i 2 minuter å då skojar jag inte. Hur orkar dom små liven hålla på hela dagarna???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0