Magsjuka...

Ja det är precis det Elias har fått... Fast det känns som om det är en lindrigare variant.
Igår kväll spydde han tre gånger, jag fick duscha av honom tre gånger. Sista gången somnade han i mitt knä, vilket aldrig händer annars, han va totalt färdig, stackars min lilla goding. Jag la honom i min säng (eftersom han hade spytt ner sin egen säng) han vaknade inte ens då, han fick sova helt naken, utan blöja och det gick riktigt bra faktiskt. I dag har han inte spytt, inte än iallafall..., han är lite trötter å gnällig men orkar leka lite mellan varven.
I morses tog han min hand och gick mot ytterdörren, där började han sedan att gråta. Jag tror att han ville till dagis, han tycker verkligen om dagis. Hoppas att han snart blr frisk så han kan få gå till dagis och leka med dom andra barnen.
Vi får la se hur lång tid det tar innan jag får magsjuka... Jag HATAR magsjuka!!!
Nä, nu ska jag bädda om Elias säng så han kan sova där inatt. Men om jag känner mig själv så vet jag att jag tar honom jämte mig inatt när han vaknar..., men det är ju såååå mysigt!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Men stackars liila Elias.Hoppas att magsjukan snart ger med sig. Tur att Elias inte kan smitta mormor med magsjukan som han gjorde med hostan, som inte har gett med sig än. Men det är inget att hänga läpp för, får skylla mig själv som ska vara framme och pussa honom jämt. Och att inte du får den för det är inget vidare. Det var kul att vara telefonbarnvakt till Elias idag. Han sov så snällt. Sist jag var det, var när han var riktigt liten. Pussa och krama Elias från mormor.

2008-10-09 @ 15:58:02
Postat av: Johanna

Tur att det kom nu och inte nästa vecka, då hade vi kanske blitt magsjuka !! Hoppas han mår bättre!! Du'' jag tänkte komma redan på onsdag om det går ett flyg, slutar ju 16.00! Måste ha semester från detta liv...

Pusssss

2008-10-10 @ 11:15:02
URL: http://meandallofus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0