Lätt som en plätt

Jag skrev ju igår att jag skulle lägga ut barnkläder på tradera om jag bara visste hur man skulle gå tillväga. Det va ju lätt som en plättt. Jag har hittills lagt ut 24 annonser, hoppas nu att någon börjar buda på plaggen. Ska fortsätta lägga ut fler annonser på tradera när jag får tid över. Allt ska ju fotas först, och det är inte lite kläder. Hämtade upp två stora och två små kartonger från källaren med barnkläder... Allt ska inte säljas men mycket, vill ju spara lite. Kom på att jag kanske skulle ta och göra en "mode" bok till Elias på alla kläder som han har haft. Nu när jag ändå har fotat allt så kan jag ju lika gärna göra något roligt med dom. Kan ju vara kul för honom att se hur "modet" va när han va liten, om inte annat så kanske det blir roligt för hans barn (mina barnbarn...). Fy, nu känner jag mig plötsligt gammal när jag skrev "barnbarn"..., men det är långt tills dess (som tur är).

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vadå gammal,när man får barnbarn??? Jag känner mig inte gammal.som har barnbarn. Man blir eller känner sig yngre när man är mormor, som jag är. Och så har man ju anledning att få vara lite barnslig. Det är sååå roligt med barnbarn.

2008-11-01 @ 10:31:18
Postat av: Heidi

gud vad roligt =) gör det ... en bok om hans kläder.. du får inte sälja den so det står elias på som han fick i doppresent HA HA =) KRAM

2008-11-01 @ 14:21:31
URL: http://heidisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0