Jag är inte ensam...

Varför blir jag aldrig trött??? Ja, förutom att jag blir trött på mig själv som är helt beroede av min DATA!!!!! Det är ju snart natt och jag vet att jag måste upp å göra välling till godingen och sen upp tidigt på morgonen. Hur jag än försöker slita mig från datan så kommer jag på något annat "viktigt" att göra på datan, blir så fruktansvärt trött på mig själv!!!! Men ja är ju inte ensam om att vara data beroende, min mamma är tydligen det också, hahaha, hon som har HATAT allt som har me data att göra. Det första hon gör på morgonen är typ att sätta på datan, läser min blogg, sen går hon och gör något annat, fem minuter senare sitter hon framför datan igen. Skärp te dig mamma, du är ju 40+..., skoja bara, det är jätte roligt att du följer min blogg så intensivt!, men glöm inte att du måste klicka ner rutan och sen öppna upp den på nytt annars så kommer inte dom nya inläggen fram. Ja ja, du lär dig nog så småningom... Fortsätt att följa min blogg å skriv kommentarer!!!!, detta gäller alla!!!!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja jag vet, jag har blivit en riktig datanörd!!!! Jag som INTE alls tyckte om datorer förut. Men man lär sig inte om man inte sitter och knappar och letar lite här och där. Som sagt, det blir inte så mycket gjort. Jag gör lite och sen sätter jag mig vid datorn och kollar din blogg och lite annat oxå och sen gör jag lite till. Så jävla tokigt!!! Men det är roligt att följa din blogg så jag vet precis allt du gör, mindre bra. Jag tror jag stänger av datorn nu, annars är jag snart där igen hmm. Ha en bra helg, kram.

2008-10-11 @ 11:13:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0