Har pratat med rektorn

Nu har jag pratat med rektorn på Elias dagis. Hon ska ta upp detta med fröknarna, blöjbyten, leka ute och inte bara sitta i vagnen och fråga hur det kan gå åt blöjor när dom knappt aldrig byter på honom. Det kändes bra att prata med henne. Hon tyckte däremot att jag skulle säga åt dom att jag gärna ser att Elias kryper runt ute istället för att sitta i vagnen. Ja och det ska jag säga till dom imån. För vem vet, om Elias nu får krypa runt så kanske han en dag helt plötsligt börjar gå! Ett barn som inte får chansen att röra på sig lär ju sig inget heller. Hoppas nu inte att Elias drabbas på något sätt, jag menar att fröknarna behandlar honom sämre baraför att dom tycker att jag är en gnällig mamma.
Ett tips till er som har blöjbarn på dagis, lämna inte likadana blöjor på dagis som ni använder hemma, på så sät kan ni kolla så att dom verkligen byter.
Är det någon där ute som har haft eller har samma problem som vi? Hur gjorde ni och hur blev fröknarna mot er sen?

Kommentarer
Postat av: Engman

sv: Tack så mycket :D

2008-10-13 @ 19:08:26
URL: http://elinengmaan.webblogg.se/
Postat av: heidi

tjo

jag hann int ringa dig sen.. får ses på onsag eller nåt =)

fan .. byter de inte blöja på honom eller? jädra idioter... bra att du tog tag i det o snacka med .. odet där har du så rätt i.. om han sitter i vagnen hur fasike ska han kunna börja gå?

2008-10-13 @ 20:28:16
URL: http://heidisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0