Grattis Mia!

Grattis Mia! Nu börjar ett nytt kapitel i ditt liv! Idag har Mia min vän fått jobb, heltid dessutom. Kan ju inget annat än att vara lite smått avundsjuk, jag vill också ha ett jobb. Jag är så glad för hennes skull. Min tur kommer väl så småning om, även om det känns hopplöst ibland. Känns som om man är mindre värd baraför att man har ett barn och dessutom är ensamstående. Fan va roligt att hon har fått jobb, trodde inte man kunde bli så glad för att någon annan fått jobb, men nu är det bevisat. Hon har inte haft det lätt det senaste, hon är verkligen värd detta. Än en gång ett stort GRATTIS!

Kommentarer
Postat av: Hilkka

GRATTIS Mia till jobbet. Och du Cecilia, turen kommer till dig åxo, bara lugn.

2008-10-30 @ 14:26:01
Postat av: mia

tack gumman.... verkligen kul att du känner så och oroa dig inte du hittar säkert ngt snart.

2009-02-09 @ 23:03:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0