Godingen sov länge men va också vaken länge...

Jag hade helt fel när jag trodde att Elias skule vakna klockan sex idag, han vaknade kvart i tio!!! Men å andra sidan hade han varit vaken halva natten också... Igår när jag hade krypit ner under täcket och börjat läsa boken så vaknade Elias, han va så ledsen. Morfar som är van vid att vara vaken på natten (han jobbar natt) tog hand om min lilla goding medans jag fick sova. Åh vilken snäll pappa jag har va?
Idag däremot så har Elias varit lite grinig, han är så trött men vägrar att sova. Undra varför han har så svårt för att erkänna att han är trött?, det är ju så skönt att sova! Men jag kanske är fel person att uttrycka mig om det, jag går inte heller alltid och lägger mig fast jag är skit trött... Ja han har väl fått det efter mig antar jag...
Nu ska jag ge Elias lite mat och sen sover han nog, idag blir det korv stroganoff som pappa har gjort, mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0