Följer matchen

Sitter framför datan och följer matchen mellan Elfsborg och Trelleborg. Men nu börjar jag känna mig riktigt sömnig, det tar på krafterna att ha besök..., men samtidigt är det ju sååå roligt. Saknar dig redan Johanna... Va tomt det blir när alla har åkt hem. Angelica åkte ju igår och Johanna idag, tur att godingen är kvar hos mig.
Tror att jag ska gå lägga mig nu, är så trött, orkar inte ens "kolla" klart matchen. Imån ska det bloggas, det lovar jag!!! Har saknat å blogga, men vi har ju haft så trevligt folk hos oss så då får man prioritera, bloggen finns ju kvar där, men våra gäster åker ju hem.
Jippi, 2-1 till guliganerna!!!!

Kommentarer
Postat av: Kusin Johanna

Åh jag saknar er mer! skit tråkigt att vara hemma faktiskt... :(

2008-10-22 @ 08:37:29
URL: http://meandallofus.blogg.se/
Postat av: heidi

tjo..

va ? kunde man kolla matchen på datorn? visste jag inte.. ärligt jag letade men hittade inte.. tänkte beställt hem den på pay per view men hade inte den kanalen: nej nui jävlar!

2008-10-22 @ 12:19:37
URL: http://heidisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0