Festade i 13 timmar...

Ja det blev ju fest igår, en fest som va mycket lyckad (tycker jag)! Vi va inte så överdrivet många, helt lagom faktiskt, man hann å prata me alla som va där.
Shit va kort vi tog igår, ska försöka lägga ut några senare. Jag, Elin och Perra fotade allt å alla, det blixtrade typ hela tiden, det är ju så skoj att ha massa foton! Det roligaste är ju nästan att kolla på fotona dagen efter, första bilderna är helt perfekta å dom senare har man typ bara fått me halva ansiktet...
Konstgt nog är jag inte så trött nu (kommer säkert sen) borde ju vara det med tanke på att jag öppnade min första öl vid sex tiden igår kväll, höll mig i toppform hela kvällen, slutade dricka vid sju tiden idag på morgonen... Gick å la mig vid halv åtta idag å vaknade vid kvart i elva..., inte många timmars sömn... Har städat lite nu, får ta det andra senare när jag har vaknat till på riktigt.

Kommentarer
Postat av: Elin Svedenlind

Mupp, jag är fortfarande bakis alltså!

Nu ska jag och Perra dra hem till Becca och hänga lite, känner mej som ett utsketet äpple idag!

Puss hörs sen eller imorgon!

2008-10-04 @ 19:13:14
URL: http://elineverywhere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0