Fest ikväll!

Jaha, då är det snart dax att göra sig iordning, det är fest ikväll! Och inte vilken fest som helst, utan Elins avskedsfest!!!! Snart (på tisdag) åker hon iväg till Egypten och är borta till april-maj nångång. Så ikväll ska det festas som aldrig förr...
Innan festen så ska Elin ev göra slingor på mig. Jag vill ha håret ljusbrunt med några ljusa slingor i, men Elin tycker att jag ska ha ljust hår... En gång när vi estade så säger hon helt plötsligt från ingenstans till mig "Nä Cissi sådär kan du inte se ut! Jag måste komma hem till dig och fixa det." Jag fattade inte först vad hon pratade om men sen visade det sig att hon tyckte att min utväxt såg förjävlig ut... Så hon kom upp till mig någon dag senare å gjorde slingor och nu är det dax igen. Hon har ett paket slingor hemma, och eftersom hon i tisdags va hos frisören och fixade håret lite mörkare (men fortfarande ljust) så har hon ingen användning av sitt paket med slingor. Jag gillar att vara blondin men jag tänkte ju att nu när hösten kommer och solens strålar inte bleker håret lika bra som på sommaren så ville jag prova på att vara brunett (har varit det innan oxå och gillade det), men det kan ju vänta ett tag. Eftersom Elin ska vara borta i så många månader så har jag ju tid på mig att bli brunett, ingen Elin som klagar på mitt hår och utväxt...., hahaha. Vi får la se vad som händer, om jag ikväll är blond eller halv blond.
Är riktigt taggad inför festen, de ska bli sååå roligt!
Nu ska jag stoppa in några öl i kylen och sedan hoppa in i duschen. Har sedan nio tiden tänkt att jag ska ta mig till duschen men det kommer ju så många andra roligare saker  ivägen... Varför är det så jobbigt att ta sig till duschen?, men sen när man väl är där så vill man ju inte ta sig ut ur det varma badrummet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0