Fel, fel, fel

Skit också!!!!! Det stod mellan Robin B och Sepideh, visst tycker jag att Robin B sjunger bra men Sepideh är snäppet bättre. Tyvärr blev det Sepideh som blev tvungen att lämna idol... Men jag kan ju inte klaga för jag röstade ju inte på någon, det ansvaret lämnar jag till resten av svenska folket... Jag hade verkligen velat se Sepideh och Kevin i finalen, men nu tror jag att det blir Kevin och...., jag vet inte riktigt än vem som står brevid honom i globen.
Såg ni Lars när han skulle få beskedet om han satt säkert eller löst? Så  sjukt rolig han är, jag asgarvade, hahaha. Han skulle platsa i en krogshow.
Då är det en vecka kvar till idol igen, får se vad det kommer för överraskning då???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0