En liten snorig unge

Elias har blivit lite förkyld, det började redan igår kväll. Han är ju så rolig för han ska ju tjöta hela hela tiden och hans röst börjar ta stryk av det nu när han är snorig. Nu låter han mer som en anka tycker jag.
Vad är det dom säger, att barn har förkyldningar titt som tätt sina första två år. Elias va inte sjuk mycket när han va riktigt liten, han hade en riktig förkyldning. Men nu är det väl alla nya baciller (stavas det så?) från dagis antar jag. På så sätt är det ju tur att jag inte har ett jobb om jag nu blir tvungen att låta Elias vara hemma från dagis. Han är faktiskt rätt pigg för att vara så förkyld och hostig, jag fattar inte hur mycket energi den killen har??? Bättre det än hängig och gnällig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0