Bye bye Elin!

Imorgon bittig vid sju tiden åker min kära vän Elin till Egypten för att jobba som reseledare...  Kommer att sakna henne otroligt mycket. Hoppas nu att hon stannar hela säsongen, inte för att jag inte vill ha hem henne, utan annars så kanske hon får för sig att åka nästa år igen och det vill jag ju INTE! Nog för att hon kommer att lämna Borås för studier, men då är hon ju iallafall inom Sverige, eller vem vet, hon kan ju alltid ändra sig... Man kan aldrig lita på henne när det gäller sånt. Sist hon kom hem från Egypten så skulle hon stanna här, men gissa vem som åkte till Bulgarien och jobbade i sommras...?
Ville bara önska dig Elin en trevlig resa till Egypten och hoppas att du ska trivas bättre där denna gången! Jag ska fortsätta följa din blogg, lika duktigt som jag gjort hittills!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har skaffat blogg om hur det är att bo på internat, läs gärna :)

2008-10-07 @ 10:34:57
URL: http://cforsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0