Är vintern på väg?

Igår när vi vaknade så regnade det ute, regn med inslag av snö. Är vintern på väg tro? Jag älskar vintern, iallafall snön. Jag hoppas att det blir en sån riktigt kall vinter med massa snö. Det blir ju Elias andra vinter, undra hur han kommer att reagera när han ser snön (om vi nu får någon)? Han kommer ju säkert inte ihåg något sen förra vintern då han åkte pulka.
Imorses så va det frost på bilrutorna och halt på vägarna, I love it! Jag längtar så till den dagen då man går ner till stan för att handla julklappar. Även om jag hatar julen så är det ju roligt att handla julklappar. Hoppas bara att det finns några pengar på kontot till julklappar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0