Ändrade planer

Pratade med min kusin Johanna nu på kvällen, hon har ändrat sig, hon tar flyget på torsdag istället för imån...., fan ta dig, som jag hade sett fram mot detta!!!! Sa till henne att då måste hon åka tidigt på torsdag, och det lovade hon. Hon ska vara framme i Borås vid två tiden på dan, om hon nu inte ändrar sig igen.... Jag och Elias ska ner och möta henne, jag ska utnyttja henne lite, hon ska få passa Elias medans jag solar tänkte jag, bra idé va? Man får ju passa på när kusinen kommer ner på besök....
JOHANNA, hoppas att du inte ändrar dig mer nu, så du får för dig att komma på fredag istället eller sent på torsdag kväll, då släpper jag inte in dig!, hahaha. See you soon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0