Vilken natt!!!!!

Ja det kan man verkligen kalla det. Tipset som jag fick från BVC att ge Elias hälften så mycket välling som jag brukar funkade inte riktigt. Vid fyra tiden fick han bara 110ml välling, han åt det och somnade om, härligt tänkte jag!, men efter 30-40minuter så vaknade han igen och började gnälla, jag gav honom nappen och snuttisen men han nöjde sig inte med det. Jag gick upp och gjorde 110ml välling till medans Elias låg i min säng och gallskrek. Han fick vällingen och lugnade ner sig lite. När han ätit upp allt så blev han rätt så pigg, klockan va väl strax efter fem. Han började bröta runt  sängen, dra mig i håret, nocka mig m.m. Jag sa till honom att klockan är FEM och man ska sova då! Han bara skrattade åt mig, unge!!! Jag satte ner honom på golvet, han lekte med sina leksaker medans jag låg och halv sov, kan ju inte somna när inte Elias sover. Strax innan sex ville han upp till sängen, jag vet inte om han somnade, isåfall sov han bara i en halv timma. Jag va sjukt trött när det va dax att gå upp, tänkte att jag skulle gå lägga mig när jag lämnat Elias på dagis. Nu är han på dagis och jag sover inte!!!, kan inte gå lägga mig igen så direkt på morgonen. Jag får sova i eftermiddag med godingen (om han nu vill sova...).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0