Vem tror ni får lämna Idol? Jag tror det blir...

Kvällen tema va kärlek.

Robin Bengtsson     Bra start på tävlingen! Oj oj oj, han har växt som fan!!! Sjukt bra tycker jag! Ikväll är han lätt värd min röst!
Kevin Borg     Åhh vilken gullig kille han är!!!! Till och med jag blev tårögd... Lät som att han sjöng direkt från hjärtat till sin fina flickvän. Bra!
Anna Bergendahl     Hennes röst är ju så fruktansvärt BRA, men uppträdandet va inget vidare. Inte dåligt, men inget speciellt heller.
Johan Palm     Hoppsan, tappade texten lite men fixade det rätt bra med lite skratt. Tyckte det va rätt ok! Såg ut som att han hade tårar i ögonen, gulligt!

Alice Svensson     Störde mig lite på att hon höll på med vänster hand hela tiden. Annars så tyckte jag att det va hyfsat bra, kanske inte det bästa...

Efter första rundan så tycker jag att Anna, Johan och Alice ligger i riskzonen. Robin och Kevin va sjukt bra!!!!!!

Robin Bengtsson     Fy vilken tråkig låt, men nu ska man ju inte gå efter hur bra låten är. Rösten är ju näst intill perfekt, och han är ju för söt när han spelar gitarr.
Alice Svensson    Oj, hon hade ju inte valt den lättaste låten direkt... Låten passar henne, hon är en tjej med mycket attityd, men hon visade inte så mycket attityd, men jag tycker att hon gjorde det bra!
Kevin Borg     Han är ju bara för skön! Jag blir så glad när jag ser honom på scen, han smittar verkligen av sig. Han får dela min röst med Robin ikväll.
Anna Bergendahl     Ja rösten sitter ju där den ska, ingen snack om saken. Uppträdandet va ju inget speciellt men passade bra till låten.
Johan Palm     Hörde inte riktigt från början för jag pratade i telefon. Men det jag såg och hörde (bara skrik av fansen...) tyckte jag va ok.

Ok, nu efter bägge rundorna så tror jag att det faktiskt blir Anna, Johan och Alice som hänger löst. Sen tror jag att det blir en tjej som får lämna, även om jag tycker att Johan borde åka hem för han gjorde sämst ifrån sig, men han har ju allt sör många fans. Vem av tjejerna det blir som får lämna Idol vet jag inte riktigt...., hmmm tror att det blir Anna tyvärr...
Robin och Kevin va klart bäst ikväll!!!!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja, jag säger ju det: Robin B är bra och så är han ju ifrån granntrakten, Svenljunga. Heja Robin Bengtsson. Du Cecilia, du är riktigt bra som jury. Sök till jury nästa år. Kram mammi.

2008-11-21 @ 21:52:00
Postat av: ulrika

Robin är bäst vi bor i samma kommun kram Pappa Ulrika

2008-11-22 @ 09:16:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0