Ja hur går det ikväll...?

Ikväll blir det inte lätt... Men såhär tycker jag.

Johan Palm  Jag älskar låten!, men tycker att han skriker lite för mycket. Inte så bra.
Lars Eriksson  Hmm, undrade hur han skulle spexa till det idag, men han stog ju bara där som ett fån, fastklistrad som Laila Bagge sa. Men han är ju lite speciell, men ikväll vet jag inte hur det går...
Anna Bergendahl  Guuud vilken röst hon har, den är verkligen speciell, låter som om hon sjunger från halsen. Jag gillade det jag hörde och såg, bra!
Robin Ericsson  Shit va bra, I love it!!!
Robin Bengtsson  Jo men det här va väl rätt så bra???, jo det tycker jag. Tror inte han hänger löst ikväll.
Alice Svensson  Denna låten passar hennes attityd perfekt! Jo jag gillade detta också!
Kevin Borg  Det va bra!!! Han är sjukt bra!

Jag tror att Lars Eriksson åker ut, vem som skulle hänga löst tillsammans med honom har jag ingen aning om, svårt...
Jag tycker ju att Johan Palm borde hänga löst men det gör han inte, han har för många fans. Det kanske blir Robin Bengtsson..., ja jag tror det, tyvärr. Men det spelar ingen större roll för jag tror att Lars får lämna idaol ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0